Moje skróty

Biuletyn Informacji Publicznej Kuratorium Oświaty w Warszawie

specjalista ogłoszenie nr 9363 - Oferty pracy i wyniki naboru -

Oferty pracy i wyniki naboru

specjalista ogłoszenie nr 9363

specjalista

Kuratorium Oświaty w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 9363 z dnia 16.03.2017 r.

  • Oferty do 29 marca 2017 r.
  • Wymiar etatu 1
  • Stanowiska 1

Mazowiecki Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista - umowa na czas zastępstwa za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

w Kuratorium Oświaty w Warszawie
 

Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Kuratorium Oświaty w Warszawie
Aleje Jerozolimskie 32
00-024 Warszawa

WARUNKI PRACY

Urząd częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych ( winda), urząd nie jest przystosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w siedzibie urzędu jak i poza nią, praca przy komputerze.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wykonywanie zadań związanych z realizacją programów polityki państwa na rzecz dzieci i młodzieży:
  • informowanie beneficjentów o programach rządowych i otwartych konkursach ofert oraz sposobach ich realizacji,
  • analiza wniosków i ofert złożonych przez beneficjentów,
  • opracowywanie dokumentacji związanej z realizacją poszczególnych programów oraz sporządzanie informacji zbiorczych z zakresu realizowanych zadań,
  • przygotowywanie umów podpisywanych z beneficjentami,
  • sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań.
  • Współpraca z organizacjami pozarządowymi.
  • Współpraca z organami prowadzącymi szkoły.
  • Współpraca w zakresie obsługi funkcji reprezentacyjnych Kuratora.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1870, ze zm.),
  • znajomość ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1817, ze zm.),
  • umiejętność stosowania przepisów: - Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa,
  • bardzo dobra znajomość oprogramowania biurowego MS Office (Word, Excel, Access), Internetu, poczty elektronicznej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • preferowane wykształcenie wyższe na kierunku administracja,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • umiejętności analityczne,
  • solidność, dokładność i dociekliwość,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność, terminowość,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy z wykorzystaniem elektronicznego obiegu dokumentów.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie świadectw pracy,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz. U. z 2006 Nr 125, poz. 869),

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty w Warszawie
    Aleje Jerozolimskie 32
    00-024 Warszawa
    Kancelaria pok. 107
    Dokumenty prosimy składać w zamkniętych kopertach z podanym numerem ogłoszenia.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacja o metodach i technikach naboru:
1. weryfikacja formalna dokumentów,
2. analiza merytoryczna aplikacji,
3. rozmowa kwalifikacyjna i/ lub test.
Tylko kandydaci zakwalifikowani do trzeciego etapu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej lub testu.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (22) 551-24-00 wew. 1031,1032.

Metryczka

Data publikacji 16.03.2017
Data modyfikacji 16.03.2017
Podmiot udostępniający informację:
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Urszula Kucharz
Osoba udostępniająca informację:
Agnieszka Olender
Osoba modyfikująca informację:
Agnieszka Olender
do góry