Moje skróty

Schowek

Pokaż (1)

Biuletyn Informacji Publicznej Kuratorium Oświaty w Warszawie

USŁUGA TRANSPORTU 312 OSÓB Z 24 SZKÓŁ UCZESTNICZĄCYCH W PROJEKCIE „SZUKAJĄC EINSTEINA – AKADEMIA UMYSŁÓW ŚCISŁYCH” - Zamówienia publiczne -

Zamówienia publiczne

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

USŁUGA TRANSPORTU 312 OSÓB Z 24 SZKÓŁ UCZESTNICZĄCYCH W PROJEKCIE „SZUKAJĄC EINSTEINA – AKADEMIA UMYSŁÓW ŚCISŁYCH”

Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu 312 osób z 24 szkół uczestniczących w projekcie „Szukając Einsteina – Akademia Umysłów Ścisłych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Konkurs zamknięty nr 4/POKL/2009 Ministerstwa Edukacji Narodowej.

Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu 312 osób z 24 szkół uczestniczących w projekcie „Szukając Einsteina – Akademia Umysłów Ścisłych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Konkurs zamknięty nr 4/POKL/2009 Ministerstwa Edukacji Narodowej.
1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje transport osób po drogach gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych z miejsca odbioru do miejsca przeznaczenia oraz powrót.
1.2 Uczestnikami transportu jest łącznie 312 osób (288 uczniów szkół ponadgimnazjalnych i 24 opiekunów).

2. Zamawiający zastrzega, iż może nastąpić zmiana lokalizacji szkół określonych w pkt 1.3. Zmiana ta jeżeli nastąpi, nie będzie miała wpływu na pozostałe warunki przetargu i umowy.
3. Ewentualne nowe miejsca odbioru osób będą się znajdować na obszarze województwa mazowieckiego.
4. Zamawiający dostarczy aktualną listę szkół niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, z tym zastrzeżeniem, że zmiana szkół może nastąpić w trakcie realizacji umowy.
5. Miejscem docelowym przewozu osób jest: 5.1 Gmach Główny Politechniki Warszawskiej, Plac Politechniki 1 w Warszawie,
5.2 Wydział Mechatroniki Politechniki Warszawskiej przy ul. Św. Andrzeja Boboli 8 w Warszawie.
6. Podczas jednego dnia świadczenia usług przejazdu należy zorganizować przewóz dla 10 grup uczniów wraz z opiekunami do Gmachu Głównego Politechniki Warszawskiej w Warszawie Plac Politechniki 1, oraz dla 2 grup uczniów wraz z opiekunami do Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej przy ul. Św. Andrzeja Boboli 8 (łącznie 12 grup, 156 pasażerów ). Usługa obejmuje również przewóz powrotny do miejsca wyjazdu.
7. Uczestników przejazdu należy przewieźć do miejsc docelowych na godz. 09.00. Powroty będą się rozpoczynać pomiędzy godziną 16.00, a godziną 17.00. Godziny te mogą ulec zmianie.
8. W ciągu jednego dnia wykonawca jest zobowiązany do przewiezienia uczestników z 12 grup (12 szkół).
9. Przewóz grup będzie odbywał się w soboty, w następujących terminach:
9.1 Rok 2012: 22,29 września; 6,13,20 październik; 17,24 listopad; 08, 15 grudzień.
9.2 Rok 2013: 12,19 styczeń; 16,23 luty; 09,16,23 marzec; 06, 13,20,27 kwiecień; 11,18 maj; 08,15 czerwca.
10. Przewóz osób odbędzie się zgodnie ze szczegółowym harmonogramem dostarczonym Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Harmonogram będzie obejmował przewóz wybranych grup w taki sposób, aby zoptymalizować czas, odległości pomiędzy poszczególnymi szkołami oraz koszty dojazdu do miejsca przeznaczenia.
11. Zamawiający zezwala na przewóz jednym środkiem transportu maksymalnie 3 grup z 3 szkół (zgodnie z pkt. 1.3) wraz z opiekunami.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników przewozów bądź zmiany miejsca odbioru uczestników. Wszelkie zmiany dot. organizacji przewozów będą zgłaszane Wykonawcy w formie pisemnej, telefonicznej bądź elektronicznej z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
Sprawa numer ADM.272.29.2012
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Strona 5 z 15
13. Wykonawca zobowiązuje się do oczekiwania na uczestników projektu na miejscu docelowym.
14. Wykonawca podstawi autokary na miejsce odbioru uczestników w czasie umożliwiającym terminowe dotarcie na miejsce przeznaczenia.
15. Wykonawca oddaje do dyspozycji Zamawiającego osoby oraz pojazdy biorące udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia w godzinach od momentu podstawienia pojazdów do momentu rozwiezienia uczestników.
16. Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2013 r.
17. Minimalne wymagania dot. warunków transportu:
17.1 Autokary sprawne technicznie, czyste, wyposażone w klimatyzację, oznakowane według odrębnych przepisów.
17.2 Zapewnienie każdemu uczestnikowi osobnego miejsca siedzącego.
17.3 Czas pracy kierowcy wg. obowiązujących przepisów.
17.4 Zapewnienie autokarowego transportu zastępczego (o takim samym standardzie w przypadku awarii, nie dającej się usunąć na miejscu w ciągu 2 godzin.
17.5 Transport tylko w ciągu dnia.
17.6 Aktualna licencja na wykonywanie transportu drogowego osób oraz ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów.
18. Forma współpracy: umowa cywilnoprawna.
19. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
20. Zamawiający nie przewiduje zamówienia częściowego.
21. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60000000-8 Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów). 22. Zamówienie o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy.
23. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
24. PODWYKONAWSTWO W WYKONANIU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców.
25. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 ust. 1 pkt 6 USTAWY.
26. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE:
1) Zawarcia umowy ramowej.
2) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
3) Wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Pliki do pobrania

Metryczka

Data wytworzenia 31.08.2012
Data publikacji 31.08.2012
Data modyfikacji 20.11.2012
Podmiot udostępniający informację:
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Daniel Szostek
Osoba udostępniająca informację:
Marcin Snopczyński
Osoba modyfikująca informację:
Marcin Snopczyński
do góry