Ogłoszenie o naborze nr 33101 z dnia 30 sierpnia 2018 r. na stanowisko inspektora
Ogłoszenie o naborze nr 33101 z dnia 30 sierpnia 2018 r. na stanowisko inspektora
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 33101 z dnia 30 sierpnia 2018 r. na stanowisko inspektora
OFERTY DO 10 września 2018
WYMIAR ETATU 1
STANOWISKA 1
DODATKOWE
Mazowiecki Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
inspektora
w Kuratorium Oświaty w Warszawie
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Warszawa
ADRES URZĘDU:
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Aleje Jerozolimskie 32
00-024 Warszawa
WARUNKI PRACY
Budynek wielokondygnacyjny zaopatrzony w windę, ale nie w pełni dostosowaną do przewożenia osób poruszających się
na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach
inwalidzkich. Brak odpowiednich oznaczeń oraz urządzeń umożliwiających pracę osobom z niepełnosprawnością
słuchową i wzrokową (niedosłyszących, głuchoniemych, niewidomych). Praca wymaga przemieszczania się między
kondygnacjami budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych wieloosobowych, przy monitorze ekranowym powyżej 4
godzin.
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa sekretariatu Mazowieckich Wicekuratorów Oświaty;
- prowadzenie kalendarza spotkań Mazowieckich Wicekuratorów Oświaty oraz wykazu przyjęć interesantów
i pracowników w sprawach skarg i wniosków; - udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek
organizacyjnych lub stanowisk pracy; - postępowanie z dokumentacją zgodnie z zasadami dot. obiegu dokumentów obowiązującymi w Kuratorium,
w tym przekazywanie Mazowieckim Wicekuratorom Oświaty korespondencji do dekretacji i podpisu (za
pośrednictwem systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją i w sposób tradycyjny); - opatrywanie pieczęcią urzędową lub pieczęcią Mazowieckich Kuratorów Oświaty odpowiednich
dokumentów oraz właściwe przechowywanie i udostępnianie pieczęci urzędowych; - współpraca z pracownikami kancelarii, obsługa interesantów, ewidencja korespondencji;
- prowadzenie dokumentacji i przekazywanie jej do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją
kancelaryjną, rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum
zakładowego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie obsługi sekretariatu
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych, rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
działania archiwów zakładowych; - biegła znajomość obsługi komputera, Internetu, znajomość oprogramowani biurowych typu Microsoft
Office; - umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi (fax, kopiarka, skaner, drukarka);
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją autorstwa Podlaskiego Urzędu
- Wojewódzkiego w Białymstoku;
- wysoka kultura osobista;
- samodzielność i dobra organizacja pracy;
- komunikatywność;
- systematyczność i solidność;
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
zawodowego / stażu pracy - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie
polskiego obywatelstwa - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów,
zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie
najlepszych kandydatek/kandydatów - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 10 września 2018 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Aleje Jerozolimskie 32
00-024 Warszawa
Kancelaria pok. 107
Dokumenty prosimy składać w zamkniętych kopertach z podaniem nazwiska, imienia, adresu i numeru ogłoszenia.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych
osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych
jest Mazowiecki Kurator Oświaty z siedzibą w Kuratorium Oświaty, Al. Jerozolimskie 32, 00-024 Warszawa - Kontakt do inspektora ochrony danych: informujemy, że możecie się Państwo kontaktować w sprawach
dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych drogą
elektroniczną na adresem e-mail: iod@kuratorium.waw.pl lub listownie na adres korespondencyjny:
Kuratorium Oświaty, Al. Jerozolimskie 32, 00-024 Warszawa - Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: informujemy, że Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i
wyłącznie uprawnionym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa - Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie
cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru
kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego
samego stanowiska) - Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo
do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora
danych, podany powyżej - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21
listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą
też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w
ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na
płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową,
pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacja o metodach i technikach naboru:
1. weryfikacja formalna dokumentów,
2. analiza merytoryczna aplikacji,
3. rozmowa kwalifikacyjna i/ lub test.
Tylko kandydaci zakwalifikowani do trzeciego etapu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej lub
testu.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (22) 551-24-00 wew. 1031,1032.